ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΎ ΚΑΙ... ΜΙΑΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ (μια τραυματική εμπειρία)

<<< ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ >>>... μπείτε στο Link: https://drive.google.com/drive/folders/1R0IBO75rygWVJ2rHSp1xt43oNz_idMUI?fbclid=IwAR3ZZuXd5hC7Rsxy7ULY4R86R-reU8NrHVDUbZzakqhra1c1rDUd4hC6Zc8
 
Α. ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ
• Τον Ιανουάριο του 2019 η Οργανοτεχνική, μετά από προεργασία 4 μηνών περίπου, υπέβαλε για λογαριασμό του Δήμου Νέστου πρόταση χρηματοδότησης διακρατικού έργου με τον τίτλο "BRIDGES OF TRADE" (Γέφυρες Εμπορίου). Η πρόταση υποβλήθηκε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Μαύρη Θάλασσα" και επρόκειτο να συμμετάσχουν 5 εταίροι από 5 χώρες με επικεφαλής το Δήμο Νέστου
• 25.9.19: Το έργο αξιολογήθηκε από τις ευρωπαϊκές αρχές και εγκρίθηκε για χρηματοδότηση. Συνολικά εγκρίθηκαν 31 έργα σε σύνολο 247 (12.6%)
• 18.3.20 (6 μήνες μετά !!!): Ο Δήμος Νέστου ενέκρινε την υλοποίηση του έργου (!). Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνει ο Δήμος ήταν ο ορισμός συντονιστή του έργου μετά από διαγωνισμό
• 9.4.20: υπογράφηκε η σύμβαση χρηματοδότησης μεταξύ Δήμου και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το έργο άρχισε επίσημα την 1.6.20
• 1.9.20 (με καθυστέρηση 5 μηνών από την έναρξη του έργου !!!): Δημοσιεύτηκε ο διαγωνισμός για τον ορισμό του συντονιστή του έργου. Κριτήρια επιλογής:
 Κατανόηση του έργου – 8 συγκεκριμένες απαιτήσεις. Βαρύτητα κριτηρίου 54%
 Εμπειρία με βάση προγενέστερα έργα. Βαρύτητα κριτηρίου 27%
 Οργανωτική δομή του υποψηφίου – 4 συγκεκριμένες απαιτήσεις. Βαρύτητα κριτηρίου 9%
 Οικονομική προσφορά. Βαρύτητα κριτηρίου 10%
• 14.9.20: Κατατέθηκαν προσφορές από τις εταιρίες Οργανοτεχνική (Καβάλα) και Lever (Θεσσαλονίκη). Ανοίχτηκαν οι τεχνικές προσφορές
• 13.10.20 (με καθυστέρηση ενός μήνα !!!) ανακοινώθηκε η βαθμολογία των τεχνικών προσφορών. Η Οργανοτεχνική που σχεδίασε το έργο, εργάστηκε σ' αυτό για 14 μήνες και το έσωσε την τελευταία στιγμή από την ακύρωσή του λόγω παραίτησης ενός εταίρου, έλαβε την ίδια βαθμολογία όσον αφορά το κριτήριο της γνώσης του έργου, με τη Lever που το είδε για πρώτη φορά. Ακριβώς ίδια βαθμολογία της τεχνικής προσφοράς με ακρίβεια 4 δεκαδ��κών ψηφίων (!!!)
Ανοίχτηκαν οι οικονομικές προσφορές και η Lever κέρδισε το έργο διότι έδωσε οικονομική έκπτωση. Υπενθυμίζεται ότι το κριτήριο της οικονομικής προσφοράς είχε συντελεστή βαρύτητας 10%. Το προϊόν της έκπτωσης μένει στο Δήμο? Όχι βέβαια. Αναπορρόφητα κονδύλια επιστρέφουν στην Ευρώπη (!!!)
Στην επιτροπή αξιολόγησης συμμετείχαν η διευθύντρια οικονομικών υπηρεσιών Ισμήνη Καραγιώργη, ο προϊστάμενος τμήματος προμηθειών Στεφανίδης και ο υπάλληλος Μπούτος
• 13.11.20 (ένας ακόμα μήνας καθυστέρησης): Εκδόθηκε η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που όρισε τη Lever ως προσωρινό ανάδοχο. Στην απόφαση αυτή η Οργανοτεχνική δικαιούνταν να υποβάλει ένσταση
• 18.11.20: Η Οργανοτεχνική υπέβαλε ένσταση
• 4.12.20 (αμφίβολη ημερομηνία): Η επιτροπή ενστάσεων συνεδρίασε για να εκδικάσει την ένσταση της Οργανοτεχνικής και την απέρριψε. Στην επιτροπή συμμετείχαν οι υπάλληλοι του Δήμου Τολιαρίδης, Σιδηρόπουλος και Νικολαϊδου
• 11.12.20: Η Οικονομική επιτροπή συνεδρίασε για να επικυρώσει την απορριπτική απόφαση της επιτροπής ενστάσεων και κάλεσε και εκπρόσωπο της Οργανοτεχνικής. Στη συζήτηση φάνηκε να επικρατεί η άποψη ότι το κριτήριο της οικονομικής προσφοράς που συμμετείχε με πολύ μικρό συντελεστή βαρύτητας δεν θα έπρεπε να υπερισχύσει των κριτηρίων της τεχνικής προσφοράς και θα έπρεπε να εξεταστεί σοβαρά η ένσταση της Οργανοτεχνικής. Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι το απορριπτικό πρακτικό της επιτροπής ενστάσεων δεν είχε κοινοποιηθεί στα μέλη της επιτροπής (!!!). Η Καραγιώργη κάτι ψέλλισε προς μια υπάλληλο ρωτώντας γιατί έγινε αυτό αλλά η συζήτησε άλλαξε αμέσως και αποφασίστηκε το θέμα να εξεταστεί σε νέα συνεδρίαση
• 16.12.20: Μετά από 3 συνεχόμενα αιτήματα επί 4 ημέρες για κοινοποίηση της απορριπτικής απόφασης της επιτροπής ενστάσεων, τελικά το πρακτικό στάλθηκε στην Οργανοτεχνική μόλις το απόγευμα της προηγούμενης μέρας από τη δεύτερη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής
• 17.12.20: Η Οικονομική Επιτροπή συνεδρίασε εκ νέου, άκουσε και πάλι τον εκπρόσωπο της Οργανοτεχνικής επί του απορριπτικού πρακτικού και απέρριψε οριστικά την ένσταση, 29 μέρες μετά την υποβολή της. Σημειωτέον ότι, σύμφωνα με το Νόμο, ότι η απόφαση έπρεπε να είχε εκδοθεί σε 10 μέρες από την υποβολή της ένστασης (!!!)
Εν τω μεταξύ:
Στις 16 Νοεμβρίου και πριν ακόμα από τον ορισμό της Lever ως αναδόχου, πραγματοποιείται διαδικτυακή συνάντηση όλων των εταίρων με τη συμμετοχή της Lever (!!!)
Η αιτιολόγηση του Δήμου σε απάντηση σε σχετική επιστολή της Οργανοτεχνικής ήταν ότι επειδή τα χρονικά περιθώρια για την υλοποίηση του έργου στενεύουν, έγινε άτυπη συνάντηση με τη εθελοντική συμμετοχή της Lever. Διατυπώνεται το προφανές ερώτημα γιατί δεν ενημερώθηκε και η Οργανοτεχνική ώστε να συμμετάσχει και αυτή εθελοντικά, αν το ήθελε
Στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής και πριν ληφθεί η τελική απόφαση για την απόρριψη της ένστασης (Πέμπτη 17.12.20) αποκαλύφθηκε ότι για την επόμενη Δευτέρα 21.12.20 είχε προγραμματιστεί η επίσημη συνάντηση έναρξης του έργου ενώ δεν είχε λήξει ακόμα η διαδικασία του διαγωνισμού (!!!). Η αιτιολογία που παρουσίασε για τη βιασύνη η Καραγιώργη και υπερθεμάτισε ο Δήμαρχος, ήταν ότι έπρεπε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες (τώρα το θυμήθηκαν μετά από καθυστέρηση 8.5 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης του έργου !!!)
Έχει κανείς αμφιβολία ότι η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής είχε ήδη ληφθεί εκ των προτέρων???
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Β. Η ΕΝΣΤΑΣΗ
Αυτή η αφήγηση μακραίνει και γίνεται κουραστική για τον αναγνώστη. Γι αυτό, στη συνέχεια, θα παρουσιαστούν τα βασικά σημεία της ένστασης και η "επιχειρηματολογία" απόρριψής τους. Πάντως, για όποιον ήθελε να το ψάξει περισσότερο, όλα τα έγγραφα καθώς και βιντεοσκοπήσεις των δύο συνεδριάσεων της Οικονομικής Επιτροπής είναι στη διάθεσή του και παρατίθενται αυτούσια για download στο τέλος του κειμένου
Β1. Αξιολόγηση κριτηρίου "Κατανόηση των απαιτήσεων του έργου και κατάλληλη περιγραφή και ανάλυση του έργου σε επιμέρους δραστηριότητες"
Βαθμολογία: Οργανοτεχνική: 100 βαθμοί, Lever: 100 βαθμού
Το κείμενο της ένστασης
Σύμφωνα με τη διακήρυξη του διαγωνισμού, το εν λόγω κριτήριο βαθμολογείται με βάση τους 100 βαθμούς. Η βαθμολογία των προσφορών είναι 100 για τις περιπτώσεις που καλύπτονται ακριβώς οι τεχνικές προδιαγραφές (υποχρεωτικές και μη υποχρεωτικές). Η βαθμολογία αυτή αυξάνεται μέχρι 120 βαθμούς για τις περιπτώσεις που υπερκαλύπτονται οι τεχνικές προδιαγραφές. Επίσης μειώνεται μέχρι 80 βαθμούς για τις περιπτώσεις που δεν καλύπτονται οι Τεχνικές Προδιαγραφές, υπό την προϋπόθεση ότι οι αποκλίσεις των προδιαγραφών δεν αφορούν σε απαράβατους όρους και η προσφορά έχει χαρακτηρισθεί ως τεχνικά αποδεκτή.
Οι υποχρεωτικές τεχνικές προδιαγραφές που αφορούν το κριτήριο αυτό, φαίνονται στο Παράρτημα IV της διακήρυξης, όπου αναφέρεται ότι η προσφορά πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα 8 εδάφια:
<<< Παρατίθενται τα 8 εδάφια >>>
Αυτό σημαίνει ότι οι προσφορές που καλύπτουν επαρκώς τις παραπάνω ενότητες βαθμολογούνται με 100 βαθμούς
Στην προσφορά μας, τα προαναφερόμενα εδάφια καλύπτονται απολύτως και σε πλήρη συμβατότητα με το περιεχόμενο του έργου BRIDGES όπως εγκρίθηκε, γεγονός που διαπιστώνεται εύκολα με αντιπαραβολή του εγκεκριμένου κειμένου και της προσφοράς μας. Επιπλέον, στην προσφορά μας παρουσιάζονται επιπλέον πληροφορίες και δείγματα παραδοτέων και ειδικότερα στις δράσεις:
<<< Παρατίθενται 4 δράσεις με πρόσθετες πληροφορίες από τις απαιτούμενες >>>
ΕΠΙΠΛΕΟΝ, στην προσφορά της εταιρίας μας, εκτός από την πληρέστατη κάλυψη όλων των προαναφερόμενων ενοτήτων, περιλαμβάνονται και αναφορές που υπερκαλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές και οι οποίες περιλαμβάνονται στα εδάφια:
9. Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας
Στο εδάφιο αυτό παρουσιάζονται τα κρίσιμα σημεία από τα οποία εξαρτάται η επιτυχία του έργου BRIDGES καθώς και αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος του έργου που είναι αναγκαία λόγω 5μηνης καθυστέρησης της έναρξής του (σελίδα 17 της προσφοράς)
10. Σχέδιο αντιμετώπισης συνεπειών της πανδημίας COVID-19
Η πανδημία COVID-19 που θα ήταν αδύνατον να προβλεφθεί όταν σχεδιάστηκε το έργο BRIDGES (αρχές του 2019) έχει συνέπειες που δημιουργούν ειδικές δυσκολίες στην υλοποίηση του έργου. Στην προσφορά παρουσιάζονται τρόποι αντιμετώπισης των συνεπειών αυτών ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή εξέλιξη του έργου σύμφωνα με την έγκρισή του και να μην υπάρξουν προβλήματα ή απώλειες στη χρηματοδότησή του (σελ 19 της προσφοράς)
Σύμφωνα με τη βαθμολογία, γίνεται φανερό ότι η αξιολόγηση δεν έλαβε υπόψη αυτές τις σημαντικές παραγράφους που υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις και, παρά τη σχετική αναφορά της διακήρυξης, περιόρισε τη βαθμολογία της προσφοράς μας στους 100 βαθμούς.
Για τους παραπάνω λόγους, ζητούμε η ένστασή μας να γίνει δεκτή ως προς το σημείο της βαθμολόγησης του κριτηρίου "Κατανόηση των απαιτήσεων του έργου και κατάλληλη περιγραφή και ανάλυση του έργου σε επιμέρους δραστηριότητες" και η βαθμολογία του κριτηρίου αυτού να αλλάξει από 100 σε 120 βαθμούς
Η απάντηση στο πρακτικό της επιτροπής ενστάσεων αυτολεξεί (Τολιαρίδης, Σιδηρόπουλος, Νικολαΐδου)
Η επιτροπή έκρινε ότι οι προσφορές και των δύο οικονομικών φορέων πρέπει να λάβουν τη βαθμολόγηση 100 ... διότι καλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης
Σχόλια:
• Θαυμάστε επιχειρηματολογία !!!
• Στο σημείο αυτό, στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής η Καραγιώργη ισχυρίστηκε ότι στο πρακτικό της επιτροπής ενστάσεων παρατίθενται επιχειρήματα που υποστηρίζουν την κρίση της επιτροπής. Όταν διαψεύστηκε από το ίδιο το κείμενο του πρακτικού, απλώς... εσιώπησε !!!
Β2 Υπόλοιπα κριτήρια
Στο ίδιο μοτίβο απαντήθηκαν και τα υπόλοιπα κριτήρια αξιολόγησης (!!!) με το πρακτικό της απόρριψης της ένστασης να περιλαμβάνει μόνο φληναφήματα και αερολογίες. Τα κείμενα στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.
Β3 Και ερχόμαστε στο τέλος της ένστασης
Η διακήρυξη του διαγωνισμού προέβλεπε ότι σε περιπτώσεις εκπτώσεων μεγαλύτερων του 10% οι προσφορές χαρακτηρίζονται ως "ασυνήθιστα χαμηλές" και ο Νόμος προβλέπει ότι οι προφέροντες θα πρέπει να αιτιολογήσουν αυτές τις μεγάλες εκπτώσεις. Η έκπτωση της Lever ήταν μεγαλύτερη του 10%
Το κείμενο της ένστασης:
Στο πρακτικό Ελέγχου Επιστολής Χαμηλής Προσφοράς υπ' αρ. πρωτ. 11758/9.11.2020, η επιτροπή διαγωνισμού αποδέχεται την δικαιολόγηση του μεγάλου ποσοστού έκπτωσης που προσφέρει η εταιρία LEVER – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΕ, διότι σύμφωνα με τη επιστολή του οικονομικού φορέα «στο παραδοτέο "Διοργάνωση Εκδηλώσεων BRIDGES" καθώς και στη διοργάνωση και συμμετοχή στην εναρκτήρια συνάντηση δίνει μεγάλο ποσοστό έκπτωσης διότι επικαλείται την εμπειρία του ότι αντίστοιχα διακρατικά συνέδρια δεν ξεπερνούν το ποσό των 8000,00€, καθώς επίσης και τα δεδομένα της πανδημίας του COVID-19 σχετικά με τον περιορισμό των συναθροίσεων σε κλειστούς χώρους»"
Επ' αυτού, επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
α. Η επίκληση εμπειρίας αντίστοιχων διακρατικών "συνεδρίων" γενικώς, δεν μπορεί να αποτελέσει τεκμηριωμένο ισχυρισμό, αν δεν συνοδεύεται από αναφορά σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις (και, πάντως, ΟΧΙ συνέδρια). Σε αντίκρουση αυτού του ισχυρισμού καταθέτουμε τα ακόλουθα:
Στο κείμενο της περίληψης του διακρατικού έργου το οποίο συνόδευε τη διακήρυξη, στα εδάφια A.2, C1.2, C.3.1, C3.2 και C3.3 γίνεται σαφής αναφορά σε τύπο εκδηλώσεων που αποτελεί πρότυπο για το έργο BRIDGES. Οι εκδηλώσεις αυτές διοργανώθηκαν σε όλη την Ευρώπη στο πλαίσιο του προγράμματος International Buyer's Exhibitions (IBEX). Στην Ελλάδα διοργανώθηκαν μόνο 2 παρόμοιες εκδηλώσεις που είναι οι ακόλουθες
- IBEXBuild Δομικά υλικά. Αναπτυξιακή Εταιρία ΝΑ Καβάλας / Καβάλα. Προϋπολογισμός: 887.800 €
- IBEX Ergon Δραστηριότητες υπεργολαβίας, ΕΟΜΜΕΧ ΑΕ / Αθήνα, Προϋπολογισμός: 898.380 €
Σημειώνεται ότι ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου BRIDGES είναι 544.606 ευρώ.
Όπως γίνεται προφανές, τα "αντίστοιχα διακρατικά συνέδρια" που επικαλείται η εταιρία LEVER – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΕ με κόστος 8.000 € είναι εκδηλώσεις τελείως διαφορετικές από το έργο BRIDGES με διαφορετική τάξη μεγέθους προϋπολογισμών και προφανώς με απολύτως διαφορετικό φυσικό αντικείμενο και μεθοδολογία
β. Όσον αφορά τις συναθροίσεις σε κλειστούς χώρους και τους περιορισμούς εξ αιτίας της πανδημίας COVID-19, η εξήγηση της LEVER – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΕ επικαλείται ότι θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι μόνες δράσεις του δημοπρατούμενου έργου που επηρεάζονται και για τις οποίες προβλέπεται αμοιβή του αναδόχου είναι:
• Δράση Α.Τ1.4: Κατάρτιση συμμετεχόντων
Ύψος αμοιβής αναδόχου στη Δράση που αφορά συνάθροιση σε κλειστούς χώρους και μπορεί να εξοικονομηθεί αν η Δράση υλοποιηθεί διαδικτυακά: 500€
Προβλεπόμενος χρόνος αποπεράτωσης της Δράσης: 9 μήνες μετά την εναρκτήρια συνάντηση (που δεν πραγματοποιήθηκε ακόμα), δηλαδή κατ' εκτίμηση Σεπτέμβριος 2021
• Δράση Α.Τ2.1: Διοργάνωση εκδηλώσεων "BRIDGES" (εκδήλωση στο Δήμο Νέστου)
Ύψος αμοιβής αναδόχου στη Δράση που αφορά συνάθροιση σε κλειστούς χώρους και μπορεί να εξοικονομηθεί αν η Δράση υλοποιηθεί διαδικτυακά: 6.920€
Προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης της Δράσης: 15 μήνες μετά την εναρκτήρια συνάντηση, δηλαδή κατ' εκτίμηση Φεβρουάριος 2022
Σημειώνεται ότι:
• Η εναρκτήρια συνάντηση δεν δημιουργεί δυνατότητα εξοικονόμησης κόστους λόγω περιορισμών πανδημίας για τον ανάδοχο, δεδομένου ότι αυτός δεν εμπλέκεται σε κόστος ταξιδιών ή φιλοξενίας των εταίρων.
• Τα προαναφερόμενα ποσά και οι χρόνοι υλοποίησης προκύπτουν από την ανάλυση του προϋπολογισμού και το χρονοδιάγραμμα του έργου BRIDGES όπως εγκρίθηκε.
Γίνεται φανερό ότι η επίκληση του επιχειρήματος ότι μπορεί να γίνει εξοικονόμηση κόστους λόγω διαδικτυακής υλοποίησης δράσεων είναι προσχηματική δεδομένου ότι:
α. Το σύνολο της εξοικονόμησης μπορεί να είναι κατά το μέγιστο 7.420 € ενώ έκπτωση της LEVER – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΕ είναι 14.519 €
β. Και οι δύο προαναφερόμενες δράσεις προβλέπεται να υλοποιηθούν μετά το Σεπτέμβριο του 2021. Ιδιαίτερα η δεύτερη (Α.Τ2.1) που δημιουργεί και τη μεγαλύτερη δυνατότητα εξοικονόμησης κόστους, έχει καταληκτικό χρόνο υλοποίησης το Φεβρουάριο 2022. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και τις απόψεις κυβερνήσεων και επιστημόνων σε όλο τον πλανήτη, κατά το χρόνο αυτό η πανδημία θα έχει καταπολεμηθεί και ο περιορισμός συναθροίσεων θα έχει αρθεί
Για τους παραπάνω λόγους αυτό, ζητάμε η ένστασή μας να γίνει δεκτή ως προς το σημείο της αποδοχής της δικαιολόγησης της LEVER – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΕ σχετικά με την "ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά" της και η αιτιολόγηση αυτή να απορριφθεί
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η απάντηση στο πρακτικό της επιτροπής ενστάσεων αυτολεξεί (Τολιαρίδης, Σιδηρόπουλος, Νικολαΐδου)
Όσον αφορά την χαμηλή προσφορά της LEVER AE, η επιτροπή έκρινε ότι οι οικονομικός φορές δικαιολόγησε επαρκώς την χαμηλή προσφορά της ... (!!!)
Σχόλιο
Επιχειρηματολογία που σκοτώνει (!!!)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Το κείμενο του e-mail που έστειλε η Οργανοτεχνική μετά την οριστική απόρριψη της προσφοράς της στην Ισμήνη Καραγιώργη που ενορχήστρωσε όλη αυτή την τοξική ιστορία
<<< Συγχαρητήρια. Πετύχατε αυτό που επιδιώκατε!!!
Δεν είχατε καν την ευθιξία να εγκρίνετε έστω και ένα σημείο της ένστασής μας, έστω και χωρίς αλλαγή του γενικού αποτελέσματος, ώστε να μας επιστραφεί το ποσό του παραβόλου που πληρώσαμε
Αν είχατε στοιχειώδη σεβασμό στον εαυτό σας και ελάχιστη αξιοπρέπεια, έπρεπε να ντρέπεστε...
Συγγνώμη για τα ψέματα που είπα στην Οικονομική Επιτροπή για τη μη αμφισβήτηση της ακεραιότητάς σας
Τις προσεχείς ημέρες, αναζητήστε όλο το ιστορικό του διαγωνισμού και της ένστασης στο internet
Σταμπουλής >>>
Απάντηση: Προφανώς καμία (!!!)
Τα συμπεράσματα δικά σας!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~